Jag skulle kunna skriva om vad tusan som helst.

Jaha. Var det allt jag hade att skriva? Tre ynka inlägg där jag predikar vettiga saker om hur man lyckas i framtiden. Texterna är olika men i det stora hela handlar de om samma sak. Hm. Är det allt jag tänker på? Är det allt som spelar någon roll? Att lyckas alltså.
Vad vet jag egentligen. Just nu så känns de som det. Att lyckas är allt som räknas. Det är de enda jag är säker på. Därför har jag så svårt att skiva om andra saker. Jag skulle kunna skriva om hur viktigt kost och motion är för kroppen och jag skulle kunna skriva om självsvält och ätstörningar. Eller skönhetsideal. Eller om vad tusan som helst. Varför gör jag inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0